Artykuły

 

logo unii

ZAPYTANIE OFERTOWE V nabór

Na  pełnienie funkcji opiekuna  praktyk zawodowych w podmiotach leczniczych dla studentów studiów stacjonarnych kierunku Pielęgniarstwo I stopnia Wyższej Szkoły Medycznej w Sosnowcu, biorących udział w projekcie pt. Pielęgniarstwo studia z przyszłościąw ramach Działania 5.3 Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.  

  1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Wyższa Szkoła Medyczna w Sosnowcu
ul. Wojska Polskiego 6
41-200 Sosnowiec           

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji opiekuna praktyk zawodowych, przewidzianych standardem kształcenia, dla studentów studiów stacjonarnych kierunku Pielęgniarstwo I stopnia, będących uczestnikami Projektu nr POWR.05.03.00-0052/17  pn. „Pielęgniarstwo studia z przyszłością” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER)współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, okres realizacji zamówienia - do 31.03.2023r.

Praktyki zawodowe realizowane u Partnera Projektu: Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach Spółka z.o.o. ul. Chorzowska 38 41-605 Świętochłowice w dziedzinach pielęgniarskich:

  1. 1

Anestezjologia i pielęgniarstwo w zagrożeniu życia

  1. 2

Chirurgia i pielęgniarstwo chirurgiczne

  1. 3

Chirurgia i pielęgniarstwo chirurgiczne

  1. 4

Choroby wewnętrzne i piel. internistyczne

  1. 5

Choroby wewnętrzne i piel. internistyczne

  1. 6

Geriatria i pielęgniarstwo geriatryczne

  1. 7

Neurologia i pielęgniarstwo neurologiczne

  1. 8

Opieka paliatywna

  1. 9

Pediatria i pielęgniarstwo pediatryczne

  1. 10

Pediatria i pielęgniarstwo pediatryczne

  1. 11

Podstawy pielęgniarstwa

  1. 12

Podstawowa opieka zdrowotna

  1. 13

Położnictwo, ginekologia i pielęgniarstwo położniczo - ginekologiczne

  1. 14

Psychiatria i pielęgniarstwo psychiatryczne

  1. 15

Rehabilitacja i pielęgnowanie niepełnosprawnych

 

Praktyki zawodowe realizowane w podmiotach leczniczych, z którymi Uczelnia posiada podpisane umowy o współpracy w zakresie realizacji praktyki zawodowej:

 Podmioty lecznicze:

- Sosnowiecki Szpital Miejski sp. z o.o. , Szpitalna 1, Sosnowiec

- Społeczne Towarzystwo Hospicjum „Cordis”, ul. Teofila Ociepki 2, Katowice

- Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o. ul. Gabrieli Zapolskiej 3 41-218 Sosnowiec

- Szpital Powiatowy, ul. Topolowa 16, Chrzanów

- Szpital Miejski Sp. z o.o, ul. Cicha 27, Tychy

- Szpital Polski im. Św. Elżbiety, ul. Warszawska 52, Katowice

- SPZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 3 ,ul. Energetyków ,Rybnik

- Okręgowy Szpital Kolejowy ,ul. Panewnicka 65,Katowice

- Szpital Miejski Murcki Sp. z o. o ,ul. Sokołowskiego 2, Katowice

- Szpital Miejski w Zabrzu ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze

- 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków

- Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. Prof. K. Gibińskiego ŚUM w Katowicach  ul. Ceglana 35 40-514 Katowice

- PPZOZ w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim - Szpital w Wodzisławiu ul. 26 Marca 51 44-300 Wodzisław Śląski

- Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14 42-400 Zawiercie

- Powiatowy zespół zakładów opieki zdrowotnej oddział Szpitala w Czeladzi ul. Szpitalna 40, 41-250 Czeladź

Kod CPV

80320000-3

Nazwa kodu CPV

Usługi edukacji medycznej

  1. ZADANIA PO STRONIE WYKONAWCY

Do obowiązków opiekuna praktyki zawodowej należeć będzie m.in.:

- nadzór nad studentami odbywającymi praktykę zawodową,

- przekazywanie wiedzy i kształtowanie umiejętności ukierunkowanych na osiągnięcie oczekiwanych efektów kształcenia,

- monitorowanie (obserwacja w toku pracy) postępów studentów, uznawanie i walidowanie wiedzy, umiejętności i kompetencji nabytych w ramach praktyk zawodowych,

- poświadczenie i ocena nabytych zdolności zawodowych w Dzienniku kształcenia praktycznego oraz w karcie Sprawozdanie z praktyki zawodowej

- złożenie dokumentacji praktyki zawodowej: harmonogramu praktyki zawodowej, list obecności na praktyce zawodowej.

- zapoznanie się z treścią Regulaminu zajęć praktycznych i praktyk zawodowych dla studentów kierunku pielęgniarstwo I stopnia WSM.

  1. ZADANIA PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO

W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może wymagać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.

Zamawiający nie jest zobowiązany do uzasadnienia swojej decyzji w przypadku odrzucenia oferty.

Wyniki oceny ofert będą dostępne w jego siedzibie. Na wniosek Wykonawcy, Zamawiający ma obowiązek udostępnić wnioskodawcy protokół  postępowania (z wykluczeniem załączników do protokołu).

W przypadku wyboru oferty Wykonawców występujących wspólnie, najpóźniej w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia przekażą oni Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę.

Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z podpisanej umowy, musi być́ tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.

W umowie zostaną̨ określone strony i przedmiot zamówienia oraz termin realizacji umowy.  Umowa będzie zawierała określenie kosztów usługi wykonania analizy i sposobu zapłaty za realizację zamówienia.

  1. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin realizacji zamówienia (umowy) – od dnia 09.07.2018r. do dnia 31.03.2023r.

Miejsce realizacji zamówienia: u Partnerów Projekt oraz w podmiocie leczniczym, z którym Uczelnia posiada podpisaną umowę o współpracy w zakresie realizacji praktyki zawodowej (opieka paliatywna).

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 1. O udzielenie zamówienia ubiegać́ się̨ mogą̨ Wykonawcy, którzy:

    • Akceptują̨ treść́ zapytania bez zastrzeżeń́ oraz wypełnią i złożą w terminie ofertę̨ – Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego;
    • Posiadają kwalifikacje wymagane do wykonania zamówienia.
    • Posiadają wiedzę i doświadczenie do prawidłowego wykonania zamówienia.
    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
    • Gwarantują, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wszelkie wymagane kwalifikacje i doświadczenie wykonania zamówienia.
  1. Z możliwości realizacji zamówienia wykluczone są̨ podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub z osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, w szczególności poprzez:
    • Uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
    • Posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji,
    • Pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika Pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, bocznej drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”, na podstawie analizy złożonych dokumentów.
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  1. WIEDZA I DOŚWIADCZENIE

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:

Spełniają łącznie następujące warunki:

- posiadają minimum dwuletni straż pracy w dziedzinie, na które składana jest oferta,

- posiadają prawo wykonywania zawodu pielęgniarki/położnej

- mają możliwość sprawowania funkcji opiekuna praktyk w konkretnej placówce medycznej – dla zadania, na które składana jest oferta.

Mile widziane uprawnienia pedagogiczne (lub doświadczenie dydaktyczne).

  1. DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW

Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą przedłożyć́ Wykonawcy:

  1. Wypełniony formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do Zapytania ofertowego;
  1. 2.Oświadczenie o braku powiazań́ osobowych i kapitałowych stanowiące załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego;
  1. Zgoda podmiotu leczniczego na pełnienie funkcji opiekuna praktyki zawodowej stanowiące załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.

 

  1. WALUTA, W JAKIEJ BĘDĄ PROWADZONE ROZLICZENIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA

 Walutą, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia jest złoty polski (PLN).

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

 Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami dostępne jest w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie wsmsosnowiec.pl oraz bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl

  1. Wykonawca może złożyć́ tylko jedną ofertę̨ na dane zamówienie.
  2. Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników, winny być́ sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
  3. Oferta musi być́ sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  4. Każdy dokument składający się̨ na ofertę̨ musi być́ czytelny.
  5. Oferta musi być́ podpisana przez Wykonawcę̨.
  6. Dokumenty składające się̨ na ofertę̨ mogą̨ być́ złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność́ z oryginałem przez Wykonawcę̨.
  7. Oferta musi być́ sporządzona w języku polskim.
  8. W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty, zawierały informacje, stanowiące tajemnicę w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien, nie później niż̇ w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią̨ tajemnicę. Nie mogą̨ stanowić́ tajemnicy informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia oraz warunków płatności zawartych w ofercie.
  9. Ofertę̨ należy składać́ lub nadsyłać́ w formie pisemnej w zapieczętowanej kopercie – w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być́ oznaczone nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres:

Wyższa Szkoła Medyczna w Sosnowcu
ul. Wojska Polskiego 6
41-200 Sosnowiec           

Z dopiskiem Oferta - Zapytanie ofertowe 

  1. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić́ zmiany do złożonej oferty. Zmiany winny być́ doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian winno być́ opakowane tak, jak oferta, a opakowanie winno zawierać́ dodatkowe oznaczenie wyrazem: „ZMIANA”.
  2. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wycofać́ ofertę̨.
  1. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI

 Osobami uprawnionymi do kontaktowania się̨ z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień́ dotyczących postepowania są̨: Danuta Obcowska.

  1. MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
  1. Oferty należy składać́ siedzibie zamawiającego, lub przesłać́ listownie w terminie do dnia 20.07.2020 r. do godziny 15.30.
  2. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert, zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez otwierania. Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania oferty ma data i godzina jej wpływu do Zamawiającego, a nie data wysłania przesyłki pocztowej lub kurierskiej.

KRYTERIA OCENY OFERT I WYBORU WYKONAWCY

Kryteria oceny i ich znaczenie (100%=100pkt):

a) Koszt realizacji usługi

            WAGA KRYTERIUM 80 % = 80 pkt

b) Wiedza i doświadczenie wykonawcy

WAGA KRYTERIUM 20% = 20 punktów

  1. SPOSÓB OBLICZENIA OFERTY

Metodologia liczenia punktów w kryterium cena:

Należy podać́ cenę brutto za 1 godzinę dydaktyczną opieki nad studentami (usługi).

Cena najniższa = max. ilość́ punktów w kryterium.

 

Punkty dla pozostałych ofert oblicza się̨ wg wzoru:

oferta z najniższą ceną

×  80 pkt.

cena badanej oferty

 

Metodologia liczenia punktów w kryterium wiedza i doświadczenie zawodowe:

Suma punktów przyznanych przez Komisję Przetargową ofercie badanej

×         20 pkt.

Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania w kryterium wiedza i doświadczenie zawodowe

Ocenie podlegać będzie:

 

Posiada tytuł magistra pielęgniarstwa lub tytuł magistra innego kierunku mającego zastosowanie w ochronie zdrowia – dodatkowe 10 pkt,

 

Posiada tytuł licencjata pielęgniarstwa – dodatkowe 10 pkt,

 

Doświadczenie zawodowe powyżej 5 lat – wykonawca otrzyma dodatkowo 5 pkt.

 

Ukończony kurs/-y kwalifikacyjny/-e – wykonawca otrzyma 5 pkt.

 

Ukończona specjalizacja, na które składana jest oferta – wykonawca otrzyma 10 pkt.

 

Ukończony kurs pedagogiczny dodatkowe 2 pkt.

 

Pełnienie funkcji opiekuna praktyk w poprzedzającym czasie – 5 pkt.


  1. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY BYĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
  1. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 21.07.2020r. o godz. 12.00.
  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym i w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą według kryteriów podanych w punkcie 12 niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Wyniki postępowania zostaną ogłoszone w siedzibie zamawiającego w dniu 22.07.2020r.
  3. Zamawiający zawrze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
  4. W powiadomieniu wysłanym Wykonawcy, którego ofertę wybrano Zamawiający określi miejsce i termin podpisania umowy.
  1. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

            Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania.

  1. FINANSOWANIE
                Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. „Pielęgniarstwo studia z przyszłością”

 

ZAŁĄCZNIK 1 - Odpowiedź na zapytanie ofertowe

 

 


 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zapytanie ofertowe dotyczące wyboru opiekuna koła naukowego w projekcie pt. „Pielęgniarstwo studia z przyszłością" współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 Projekt realizowany jest od: 2017-10-01 do: 2023-03-31. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój w ramach Działania 5.3 Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych.

 I.   NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

 

Wyższa Szkoła Medyczna w Sosnowcu
ul. Wojska Polskiego 6, 41-200 Sosnowiec

 

NIP 6443367777
tel. 32 291 10 19
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

  II. OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA OFERTOWEGO

 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie koła naukowego dla Uczestników Projektu „Pielęgniarstwo studia z przyszłością".

 

 ZAKRES PRAC:

 

1. Przedmiotem zamówienia jest:

 - nadzorowanie badań naukowych,

 - nadzorowanie i przygotowywanie publikacji naukowych przez studentów

 - prowadzenie spotkań koła naukowego,

 - prowadzenie i wydawanie czasopisma naukowego, gdzie studenci będą mogli zamieszczać publikacje opracowane wspólnie z pracownikami naukowymi

 2. Przedmiot umowy będzie realizowany przez 2 godziny miesięcznie w salach Wyższej Szkoły Medycznej w Sosnowcu posiadających odpowiednie wyposażenie do przeprowadzenia wyżej wymienionych zajęć.

 Termin realizacji zamówienia: Prowadzenie Koła Naukowego w WSM świadczone będzie dla uczestników projektu „Pielęgniarstwo studia z przyszłością". Planowany termin realizacji zamówienia od: 2017-10-01 do: 2023-03-31

 Dokładny termin i godziny zajęć będą ustalane indywidualne w porozumieniu z Zamawiającym. Miejsce realizacji zamówienia Indywidualne doradztwo zawodowego świadczone będzie na terenie Wyższej Szkoły Medycznej w Sosnowcu.

 ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:

 1.1. Wykonawcę będzie obowiązywał miesięczny limit zaangażowania zawodowego w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów wynoszący 276 godzin miesięcznie zgodnie z treścią obowiązujących Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Oferent przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie, a także jego aktualizacji w ramach realizacji umowy.

  1. 2.Wszystkie dokumenty przekazywane uczestnikom i Zamawiającemu muszą być oznakowane, zgodnie z aktualnie obowiązującymi zasadami Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.

 V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU WRAZ Z OPISEM SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA:

 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia w szczególności:

 1. Posiadają niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. opiekuna koła naukowego wskazany w ofercie musi spełniać poniższe minimalne wymagania:

a.wykształcenie wyższe,

b.doświadczenie naukowe,

2.   Oferent zobowiązuje się do pozostawania w okresie realizacji przedmiotu zapytania ofertowego w pełnej dyspozycyjności Zamawiającego rozumianej, jako realizacja przedmiotu zamówienia w miejscu i czasie ściśle określonym przez Zamawiającego

 Oferenci nie spełniający ww. warunków zostaną odrzuceni.

 VI. UDZIAŁ PODWYKONAWCÓW

 Zamawiający nie dopuszcza udziału Podwykonawcy, w realizacji zamówienia.

 VII. INFORMACJE O WYKLUCZENIU

 1. W postępowaniu nie mogą brać udziału osoby, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

 a.uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b.posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,

c.pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d.pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W związku z powyższym Oferent jest zobowiązany do popisania oświadczenia. Oferenci, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia zostaną odrzuceni.

VIII.     KRYTERIA WYBORU OFERTY:

 1. Przy wyborze Wykonawcy stosowane będą następujące kryteria punktowe:

 a)cena jednostkowa brutto za 1 godzinę - maksymalnie 70 pkt.

 

b) jakość - maksymalnie 30 pkt.

 2.W przypadku kryterium punktowego: cena brutto.

3.Cena w ofercie musi być podana w walucie polskiej i być ceną brutto, tzn. obejmować wszystkie należne podatki, obciążenia i koszty. Oferent będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, w cenie oferty musi uwzględnić koszt ubezpieczenia ZUS i podatku dochodowego, konieczny do poniesienia przez Zamawiającego. Oferent może uzyskać maksymalnie 70 pkt.

4.W przypadku kryterium punktowego: jakość - Oferent zobligowany jest do prezentacji propozycji zapewnienia wysokiej jakości usługi poprzez przedstawienie Opisu metodyki wsparcia dla Uczestników projektu, - 30 pkt.

5.Zaprezentowane propozycje zostaną poddane ocenie Komisji ofertowej, która będzie mogła przyznać każdej z ofert punkty, osobno w kryterium cena (0-70 pkt.) i kryterium jakość (0-30 pkt.). Maksymalnie ilość punktów, jaką może uzyskać oferta to 100 punktów.

6.Na podstawie otrzymanych punktów zostanie utworzona lista rankingowa. Wybór Wykonawcy zostanie dokonany na podstawie listy rankingowej na podstawie największej ilości otrzymanych punktów.

7.Wybór Wykonawcy dla przedmiotu niniejszego zapytania zostanie dokonany w oparciu o najbardziej korzystną ofertę, z zachowaniem zasad jawności, przejrzystości i uczciwej konkurencji.

8.W sytuacji, gdy cena najkorzystniejszej oferty, będzie przekraczała wartość określoną w budżecie projektu dla tego zamówienia, Zamawiający może wycofać się ze złożenia zamówienia lub podjąć negocjacje z oferentem w celu uzgodnienia jego ostatecznej wartości.

9.W sytuacji, gdy cena będzie rażąco niska względem cen rynkowych, które zostały przez Zamawiającego na początku realizacji projektu zbadane i zmierzone, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania oferenta do przedłożenia innych dokumentów, które potwierdzą potencjał oferenta i zagwarantują jakość i terminowość przeprowadzonych prac.

IX. TERMIN I WARUNKI SKŁADANIA OFERT

 1.Oferty należy składać zgodnie ze wzorem Formularza oferty.

  1. 2.Oferta musi być podpisana przez Oferenta.
  2. 3.Ofertę należy dostarczyć osobiście, pocztą lub kurierem do biura projektu, tj. na adres: ul. Wojska Polskiego 6, 41-200 Sosnowiec, albo przesłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript., w terminie do dnia
    26 września 2017 r. do godziny 23.59.
    Oferty złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

 X.   PROCES OCENY OFERT ORAZ ZAWARCIE UMOWY

 1.Ocena ofert przebiegać będzie dwuetapowo:

 a/ etap 1 - ocena formalna, która polegać będzie na spełnieniu przez oferentów wymogów obligatoryjnych

 b/ etap 2 - ocena merytoryczna - polegająca na ocenie merytorycznej przedłożonych dokumentów w Komisji

 ofertowej oraz stworzeniu listy rankingowej.

 2.Komisja ofertowa składać się będzie z co najmniej 2 osób.

3.Ocenie poddane zostaną tylko kompletne oferty, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji oferenta, złożone zgodnie ze wzorem Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego, w terminie od dnia ogłoszenia zapytania do dnia 26 września 2017 r. do godziny 23.59.

4. Oferty będą oceniane według przyjętych kryteriów.

5. Posiedzenie Komisji Ofertowej odbędzie się w terminie do 5 dni roboczych od dnia zakończenia procesu składania ofert. Ocena dokonana przez Komisję Ofertową ma charakter ostateczny.

6. Wyniki oceny złożonych ofert zostaną podane telefonicznie lub mailowo do wiadomości Oferentów do 3 dni roboczych od daty posiedzenia Komisji Ofertowej. Oferentom nie będą przekazywane protokoły wyboru ani inne dokumenty związane z postępowaniem, lecz jedynie informacja o wyniku postępowania.

7. Z Oferentem, którego oferta otrzyma najwyższą punktację, zostanie nawiązany kontakt w celu podpisania umowy o wykonanie usługi

XI. DODATKOWE POSTANOWIENIA

1.W ramach zamówienia nie ma możliwości składania ofert wariantowych.

2.W ramach zamówienia nie ma możliwości składania ofert częściowych.

3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

4.W ramach składania wniosku o płatność oferty mogą zostać przekazane w celu weryfikacji do właściwej instytucji publicznej.

5.Oferent będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, w cenie oferty musi uwzględnić koszt ubezpieczenia ZUS i podatku dochodowego, konieczny do poniesienia przez Zamawiającego. Podana w formularzu ofertowym cena będzie traktowana, jako cena za wykonanie usługi wraz z opłatami z tytułu ubezpieczenia ZUS i podatku dochodowego ponoszonymi przez Zamawiającego. Wypłacane wynagrodzenie Wykonawcy po odprowadzeniu pochodnych nie będzie zatem równowartością ceny podanej w ofercie.

6.Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.

7.Zapłata za zrealizowaną usługę nastąpi na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę faktury VAT/rachunku, maksymalnie w terminie 14 (czternaście) dni od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury/rachunku, z takim zastrzeżeniem, że wystawienie rachunku/faktury VAT nastąpi po podpisaniu protokołu odbioru dokumentującego zakończenie realizacji przedmiotu danego zamówienia.

8.Zamawiający zastrzega, iż wynagrodzenie wypłacane będzie pod warunkiem posiadania środków finansowych, przekazanych przez Instytucję Pośredniczącą na rachunek bankowy projektu. W sytuacji opóźnień w przekazaniu transz dotacji przez Instytucję Pośredniczącą, wypłata wynagrodzenia nastąpi niezwłocznie po wpłynięciu środków z kolejnej transzy. W przypadku, o którym mowa Wykonawcy nie przysługują odsetki z tytułu opóźnienia w zapłacie.

9. Oferent składając ofertę jednocześnie zobowiązuje się do:

 a.rzetelnej i terminowej, zgodnej z wymogami projektowymi realizacji przedmiotu umowy, w tym prowadzenia dokumentacji, w szczególności: sporządzania sprawozdań, prowadzenia list obecności;

b.prawidłowej i efektywnej realizacji powierzonych zadań w okresie trwania umowy;

c.informowania uczestników o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz realizacji projektu „Pielęgniarstwo studia z przyszłością”

rekrutacja banerkierunki banerprojekty unijnebaner glownacentrum symulacji baner

Logowanie

Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider

 ministerstwo szkolnictwa

ministerstwo zdrowia

 

pomostowe

szpital sosnowiec

osrodek

 

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie dlatego na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo na to zgody, prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.